Vi tar gärna emot spontanansökningar!

På Skandinaviska Musikskolan ser vi möjligheten att vara del av något större - att skapa och efterlämna något varaktigt och betydelsefullt. Vårt uppdrag är att skapa musikglädje, färdigheter och starka, modiga elever - men också att bidra till musikens status. Att vara delaktig i vårt team innebär att man deltar i en ambitiös satsning i att förnya och modernisera musikundervisning. Här finns möjligheten att vara med och forma en ung musikskola från grunden - att vara kreativ, innovativ och förverkliga sina egna idéer! För den intresserade finns alla möjligheter att utöka sin tjänst eller skaffa sig en mer ansvarsfull roll inom företaget.

Eftersom vi jobbar med människor, har vi ett särskilt gott öga till vänliga och lojala individer, som förstår att hen kommer att bli mycket värdefull och viktig för sina elever.

Tidigare erfarenhet av att undervisa är meriterande, men ej ett krav.

Om Skandinaviska Musikskolan:

• En av få privata musikskolor i Stockholm med huvudinriktning på klassisk musik och jazz.

• Belägen innanför tullarna, på promenadavstånd från KMH.

• Erbjuder musikundervisning i kursform för barn och vuxna - allt från nybörjare till mycket avancerad nivå.

• Lärarna består av ett ungt gäng musiker som besitter hög konstnärlig nivå.

• Skolan har funnits i tre år och har cirka 120 elever på schemat varje vecka.

Jobba hos oss

Vi tar gärna emot din ansökan

även då vi inte söker någon särskild!

Ladda upp CV
Personligt brev